Gewoon even voorstellen van just (gewoon) Fran :-)



We stellen het op prijs als je je even kort voorstelt, zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal meekijken op het forum.
Hou je er rekening mee ook zo nu en dan iets te posten?
Plaats reactie
Fran
Berichten: 4
Lid geworden op: 09-05-2012 21:54

Gewoon even voorstellen van just (gewoon) Fran :-)

Bericht door Fran » 15-05-2012 17:17

Hallo medereizigers van het dit mooie forum,

Een aantal dagen geleden heb ik me ingeschreven omdat ik niet zonder toeval(want dat bestaat niet) een link naar het forum kreeg.
Ik ben een 32 jarige enthousiaste jongedame en weet van mezelf helder-voelend en hoog sensitief te zijn. Heb lange tijd zaken die met spiritualiteit te maken hebben gemeden, dit door negatieve ervaringen(mensen die misbruik van mooie krachten maken).
Ik werk in de hulpverlening en gebruik denk stiekem vaker mijn eigen krachten dan waar ik me zelf bewust van ben.
De laatste maanden voel ik ook steeds helderder het gezelschap van entiteiten en voor mijn gevoel wil ik hier meer mee dan nu. Dit in de zin van anders te handelen en niet te vermijden vanuit angst. Maar te ontvangen en misschien gids te kunnen zijn voor entiteiten/zielen naar het witte en positieve licht.

Verder ben ik altijd actief en houd enorm van de natuur en wat het ons te bieden heeft. Zo ben ik ook veel bezig met stenen en hun krachten.
Kan me in een berggebied ook totaal tot rust voelen komen door de hoeveelheid helder kristal dat dan om je heen is(bijvoorbeeld in de Alpen)

Fijne dag iedereen en Namasté!!

Lieve groet!
Fran :P :D
All is full of love!

Thalita26*Trouwe Papoose*
Berichten: 1144
Lid geworden op: 19-09-2011 19:37

Bericht door Thalita26*Trouwe Papoose* » 15-05-2012 17:51

welkom fran :D
Tot in het diepste van mijn hart: daar is het puur, zoals het moet zijn bedoeld.

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 15-05-2012 21:56

Namasté Just Fran :wink:

Van harte welkom.
Tja, soms komen dingen op je pad als je eraan toe bent :wink:
Het zou mooi zijn als je in je rol als hulpverlener het spirituele kunt combineren.
Lees, leer en reageer naar hartenlust hier.
Vragen kun je via het forum of PB of mail sturen!
We zijn benieuwd naar jou!

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 16-05-2012 14:30

Welkom Fran.
Ik lees je bent een Hsp er.Dan zal er zeer zeker informatie voor jou op het forum aanwezig zijn.Ik wens je veel lees-schrijf plezier.Ik kijk ernaar uit wat jou ervaringen hiermee zijn.
Van Hart tot Hart.
Ainila
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

stridje
Berichten: 88
Lid geworden op: 08-09-2011 22:07

Bericht door stridje » 17-05-2012 20:32

Hoi Fran,

Welkom op het forum...........ik hoop dat we samen met zijn alle een steentje bij mogen dragen aan de reis die we met zijn alle aan het maken zijn.

Lieve groet van Stridje
ik ben niet gek,ik ben paranormaal

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”