Hallo!



We stellen het op prijs als je je even kort voorstelt, zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal meekijken op het forum.
Hou je er rekening mee ook zo nu en dan iets te posten?
Plaats reactie
Anonymous

Hallo!

Bericht door Anonymous » 09-10-2011 19:39

Wie ben ik?
Mijn naam is Krystyna Maria.
Mijn sjamanen naam is Blauwe Reiger (Blue Heron).
Na vele jaren dwalen en zoeken heb ik ontdekt dat ik al heel mijn leven op het sjamanistische pad bevind.
Door verschillende opleidingen, kon ik me dit beter herinneren en bepaalde gebeurtenissen in mijn leven een plaats geven.

Door mijn drang anderen te helpen, heb ik in 1996 een natuurgeneeskundige praktijk geopend. Een paar jaar later ben ik met bewustwordingscursussen begonnen.

Mijn spirits en ik zijn altijd op zoek naar een simpele manier om toegang te krijgen tot eindeloze kennis en ervaring van het Universum, die voor iedereen beschikbaar is.

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 09-10-2011 19:57

Welkom in mijn kring Blauw reiger.Dat het jou toegang mag geven tot eindeloze kennis om de honing temogen proeven uit ervaringen die door het Universum uit liefde gegeven wordt.
Ainila Heca Wiya
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

stridje
Berichten: 88
Lid geworden op: 08-09-2011 22:07

Bericht door stridje » 09-10-2011 20:55

Hoi Blauwe reiger,

Hartelijk welkom ,

Leuk dat je ook in de natuurgeneeskunde werkzaam bent of bent geweest. Ik heb ook in een natuurgeneeskundige praktijk gewerkt.

Ik wens dat we een gezellige tijd tegemoed gaan met zijn alle hier op het forum.

Lieve Groet van Stridje
ik ben niet gek,ik ben paranormaal

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 09-10-2011 21:31

Hao Blue Heron,

Welkom in onze kring. We delen dezelfde gedachten: Graag andere mensen willen helpen...
Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen en postings.

O mitakuye oyasin,

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Anonymous

Bericht door Anonymous » 09-10-2011 21:53

alle goede mensen,
mijn Nederlands is niet mijn moeder of vader taal, dus die is zoals het is. mijn spontaniteit is daardoor iets gremd. IK probeer toch actief deel te nemen aan dit forum. Als mijn taal te onduidelijk is, dan hoor ik het graag.

wens iedereen veel inspiratie :D

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 10-10-2011 06:09

Geen probleem! Tot nu toe begrijpen we je prima en anders vragen we het gewoon! Mag ik vragen waar je vandaan komt? Ik krijg het gevoel ergens uit oost-europa/rusland?

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”