Voorstellen



We stellen het op prijs als je je even kort voorstelt, zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal meekijken op het forum.
Hou je er rekening mee ook zo nu en dan iets te posten?
Plaats reactie
Anonymous

Voorstellen

Bericht door Anonymous » 09-10-2011 17:02

Dag beste mensen;

Ik ben een gescheiden man van 56, vader van twee geweldige zonen, (26 en 29) en single. Leef tamelijk afgezonderd en in stilte. Dit deels gedwongen door mijn situatie en deels als keuze. Toen ik 42 was ben ik, na een jarenlange duikvlucht, gecrashed zou je kunnen zeggen. Na veel zoeken werd het mij duidelijk dat ik ME/CVS had, in een behoorlijk ernsitge mate, alhoewel dit m.i. maar een klein gedeelte van de lading dekt. Het zoeken naar genezing bracht mij op het alternatieve pad en op het pad van genezing langs geestelijke weg. Leerde bewust genezende energie op te nemen, leerde Kriya Yoga en Taoïstische energetische technieken. Langzaam kwam er een verschuiving echter niet in de vorm van verbetering, maar juist in de vorm van intensievering en uitbreiding van de reeds aanwezige problemen. Ontdekte via het internet dat ik, omdat ik steeds meer energie kon opnemen, bezig was met het wekken van de kundalini, de levenskracht, en vond herkenning in de vele artikelen die ik toen las. Met name de laatste twee jaar werd de crisis zowel op fysiek als geestelijk vlak steeds heftiger. Het lezen over dit ontwaken van de levenskracht, en de gevolgen die dit kan hebben geven mij veel moed en herkenning, maar het lijkt mij ook heel fijn om met iemand te kunnen communiceren die zelf daadwerkelijk zo'n crisis meemaakt of heeft meegemaakt. Op zich heb ik niet echt iets met sjamanisme, maar via Google - kundalinicrisis-forum kwam ik bij jullie terecht. Op zich heb ik wel veel interesses, maar door het reinigingsproces waar ik in zit, kan ik daar niet veel mee op dit moment. De prioriteiten zijn ergens anders gelegd. Misschien nog ter aanvulling, ik heb 10 jaar in de Z-verpleging gewerkt, en daarna 15 jaar een eigen fotostudio gehad. Wel, dit was het voor nu even.

Warme groeten, Jan.
Afbeelding

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 09-10-2011 17:53

Hallo Jan,

Van harte welkom hier op het forum.... Je vertelt nogal een verhaal. Dat is een pittige last om te dragen.
Gelukkig hebben we het hier niet alleen over sjamanisme, maar is er ruimte voor alle vormen van spiritualiteit. En anders maken we die ruimte erbij :wink:
Fijne Reis hier op het forum.

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

stridje
Berichten: 88
Lid geworden op: 08-09-2011 22:07

Bericht door stridje » 09-10-2011 18:47

Hallo Jan,

Ik kom je van harte welkom heten....
Neem je tijd om het een en ander te lezen, misschien zijn er bepaalde overeenkomsten, of maken bepaalde onderwerpen je juist nieuwsgierig.

Als je iets wil delen schrijf het lekker op en wij kunnen kijken of we wat voor je kunnen betekenen of jij voor ons. We zijn namelijk nooit uitgeleerd en leren elke dag van elkaar.

Lieve Groet van Stridje
ik ben niet gek,ik ben paranormaal

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 09-10-2011 19:52

Welkom Jan.
De beweging op ons forum is groter dan alleen het sjamanisme.Na het lezen van jou verhaal wat een pittig bestaan is zullen er naar mijn ervaring helderen bootschappen op jou pad gaan komen.Het is niet voor niets dat je op dit forum terecht bent gekomen.Ik wens jou veel lees-schrijf plezier.
Ainila.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”