Sedna De Zeeheks



We stellen het op prijs als je je even kort voorstelt, zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal meekijken op het forum.
Hou je er rekening mee ook zo nu en dan iets te posten?
Plaats reactie
Anonymous

Sedna De Zeeheks

Bericht door Anonymous » 29-09-2011 09:37

Goedendag,

Ik kreeg op hyves een tip van Marischka voor deze forum. Sedna de Zeeheks is mijn heksennaam. Onder die naam kan je mijn ook op hyves vingen.

Ik zal wat over mijzelf vertellen wat ik zoal van hekserij heb meegekregen. Van mijn vaders kant heb ik het heidense meegekregen vooral van mijn oma (moeder van mijn vader). In het begin heb ik het pad vooral solitair beleefd met raad van mijn oma. Later toen ik getrouwd was ging mijn man en ik samen in een coven (heksenkring). Waarin we allebei uiteindelijk zijn ingewijd. Vele sabbats hebben we gevierd maar dat ging over toen we kinderen kregen. Je bent dan toch meer aan huis gebonden. Ik heb daarna alleen nog een heksen cursus gegeven in het buurtcentrum waaruit een coven is gegroeid. Maar ik miste het toch om het samen met mijn man te delen dus daar ben ik uiteindelijk uitgestapt. We delen soms nog wel een heksenborrel samen. Mijn man en ik willen binnen kort ons eigen coven starten. Wie daar interesse in heeft kan mijn een berichtje sturen.

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 29-09-2011 09:48

Hallo Sedna,

Welkom hier op ons forum. Ik heb al een Wicca hoekje gemaakt en ben erg benieuwd wat je allemaal aan kennis met ons wilt delen. Ik heb mij een korte tijd verdiept in de Wicca toen ik op zoek was naar mijn pad. Mijn pad heb ik inmiddels gevonden in het Sjamanisme, maar ik heb ontdekt dat er toch aardig wat raakvlakken zijn.
Leuk!
Veel plezier hier en deel gerust je verhaal over jullie eigen coven!

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Anonymous

Bericht door Anonymous » 29-09-2011 09:59

Bedankt Cikala

Klopt ook wel dat er een stuk Sjamanisme in Wicca zit. De naam Wicca is er pas sinds 1952 maar de grond van Wicca zit in alle natuurreligie's die er op aarde zijn.

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 29-09-2011 11:33

Jaaaa. juist...dus dan komen we qua interesses wel overeen :wink:

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 29-09-2011 13:37

Welkom Sedna,
Hee leuk dat jij aansluit in onze kring,ik lees Cikala heeft al een Wicca hoek aangemaakt.Dan zal ik daar veel rondvliegen.Je wilt een eigen Cove,en waar is dat in het land?Wie weet als het in Noord Brabant is schuif ik bij jullie aan.Sedna(Zee godin)
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Anonymous

Bericht door Anonymous » 29-09-2011 21:38

Ik woon in de Zaanstreek. Dat ligt dus in Noord-Holland niet echt naast de deur. Maar toen ik uit de coven stapte is de coven daarna ook snel opgeheven. In de toekomst als ik mijn opleiding af heb willen we weer een coven beginnen.

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 29-09-2011 21:43

Hoi Sedna,

Kun je in het wicca hoekje meer vertellen over een coven?
Ik weet wel iets, maar erg weinig...ben wel benieuwd...
En wat voor opleiding doe je??

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 29-09-2011 22:01

Zaansteek....das zeker niet naast mijn deur.Jammer zeg dat de cove er niet meer is.
Ja dat zou ik ook geweldig vinden in de wicca hoek over je opleiding....ben ook benieuwt.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Anonymous

Bericht door Anonymous » 29-09-2011 22:22

Ik volg de opleiding pedagogisch medewerker op MBO 4 nivo. Dat kost veel tijd dus hebben mijn man en ik nu geen tijd om een coven te runnen vandaar in de toekomst weer.

stridje
Berichten: 88
Lid geworden op: 08-09-2011 22:07

Bericht door stridje » 02-10-2011 21:32

Hallo Sedna,

Ik kom je ook hartelijk welkom heten op het forum.

We reizen met elkaar mee,

chroom je niet als je wat wilt vragen, weten of delen om dit dan ook te doen.

Lieve Groet van Stridje
ik ben niet gek,ik ben paranormaal

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”