hallo allemaal ik wil me even voorstellen.



We stellen het op prijs als je je even kort voorstelt, zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal meekijken op het forum.
Hou je er rekening mee ook zo nu en dan iets te posten?
Plaats reactie
lightstar
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-11-2013 14:17

hallo allemaal ik wil me even voorstellen.

Bericht door lightstar » 03-11-2013 14:28

hallo allemaal,

mijn naam is carola en woon in eethen (noord brabant). Ik ben 42 jaar.

Ik ben getrouwd en heb een stiefdochter. Verder wonen er nog een hond, kat, vogel, vissen en 3 slangen bij mij. Ik ben vanaf mijn 15e al geintereseerd in het spirituele en in de zoektochten in mezelf. Ik heb al vele wegen bewandeld en eenmaal op dit pad gaat het maar verder.

Ik werk in het tuincentrumgedeelte van een bouwmarkt waar ik met liefde de buitenplanten verzorg en verkoop. Verder hou ik van lezen, natuur fotograferen en spiritualiteit, oa reiki, edelstenen en sjamanisme, wicca/pagan en verder alles wat met de natuur te maken heeft.

ik hoop op dit forum nog veel bij te leren en te delen. om zo mijn pad te volgen.

Thalita26*Trouwe Papoose*
Berichten: 1144
Lid geworden op: 19-09-2011 19:37

Bericht door Thalita26*Trouwe Papoose* » 04-11-2013 21:00

welkom op deze forum :D
Tot in het diepste van mijn hart: daar is het puur, zoals het moet zijn bedoeld.

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 11-11-2013 08:26

Hallo Lightstar welkom op dit forum leuk dat je lid geworden bent
Je bent met veel dingen bezig zo te lezen en slangen in je huis ongelooflijk ik vind het doodeng maar ene slang staat wel voor de basis van de mens

Slang ( Letterlijk niveau, Sacha Mama de moeder van alle wateren)
Zij die de weg terug weet naar het paradijs, naar onschuld en gratie.
Zij heeft geen oordeel.
Primair leert de slang je om je eigen persoonlijke verleden af te schudden zoals zij haar huis afwerpt, ineens.

kijk lekker rond en stel je vragen die je hebt en vertel waar je mee bezig bent maak ons deelgenoot
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 07-01-2014 22:50

Ik heet je welkom Licht ster,Veel schrijf en leesplezier gewenst.Uiteraard ben je welkom in al je vragen en je reactie,s
Een mooie avond toe gewenst.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”