Merry Meet Lieve Medereizigers



We stellen het op prijs als je je even kort voorstelt, zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal meekijken op het forum.
Hou je er rekening mee ook zo nu en dan iets te posten?
Plaats reactie
covenwitch
Berichten: 37
Lid geworden op: 13-01-2013 20:02

Merry Meet Lieve Medereizigers

Bericht door covenwitch » 13-01-2013 22:54

ik ben Aldrich een man van 42 jaar,Getrouwd en woon samen met wendy en twee prachtige en lieve kindjes in schijndel.
al sinds mijn vroege kinder jaren kreeg ik al vele paranormale ervaringen en dat is in het heden niet anders,
alleen ervaar ik het nu als een geschenk en een hulpmiddel te mogen schouwen in de wonderen wereld van
het niet zichtbare of tastbare de jaren dat ik me er echt voor probeerde af te sluiten resulteerde in angst voor het onbekende
door mijn zware leven als kind en heftige levenservaringen ben ik inmiddels gesterkt tot wie ik nu mag zijn.
op een gegeven moment loop je vast in je ontwikkeling ook al heb je veel informatie en kennis op gedaan
over het spirituele,occulte,Religie,Paranormale etc.. door steeds zoekende te blijven hebben nieuwe paden en deuren zich geopend
zodoende heb ik een aantal jaren geleden mijn weg gevonden in Natuurmagie,Hekserij,Wicca allhoewel wicca een moderne benaming is van de Hekserij
hedendaags ben ik werkzaam als Natuurpriester in een coven in Belgie, het is een prachtige
weg die mag bewandelen en deel graag mijn kennis met mijn medereizigers ik hoop dat mensen nu eindelijk bewust mogen worden
en hun vooroordeel laten varen over natuurmagie en Hekserij heb je vragen stel ze gerust hoor ik help je graag
ik ben zeer blij dat ik dit forum heb gevonden en ik hoop dat we onze kracht,kennis en wijsheid liefdevol mogen delen
we zijn tenslotte allemaal in ontwikkeling en lerende wie denk alles al te weten staat niet open voor nieuwe ervaringen
of kennis van anderen tenslotte zijn we steeds lerende

Blessed Be Aldrich


Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 13-01-2013 23:04

Welkom in ons midden Aldrich. Ik zie het is je gelukt om je voor te stellen.Ik kijk ernaar uit wat je mijn te leren hebt.Daarom wens ik je veel lees-schrijf plezier.Ik ben nooit te oud om iets te leren.
van Hart tot Hart.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 13-01-2013 23:07

Aldrich, allereerst welkom.
En mag ik je danken voor je woorden, je warmte, zuiverheid en de onschuld die uit je woorden voortkomt.
Ik heb me, zoekende naar mijn levenspad, een korte tijd verdiept in de wicca. Uiteindelijk bleek mijn pad het sjamanistische pad. Ik zag daar veel overeenkomsten met de wicca. Uiteindelijk draait het om de natuur en niet de mens toch?
Ik ben zeer benieuwd naar je inbreng en reacties.

May the circle be open.....

Blessed be!
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

covenwitch
Berichten: 37
Lid geworden op: 13-01-2013 20:02

Merry Meet Lieve Medereizigers

Bericht door covenwitch » 13-01-2013 23:16

dank jullie wel voor lieve de reacties verheug me op een mooie tijd op dit forum en dat we met onze kennis en inzicht elkaar mogen verrijken

In Perfect Love And Perfect Trust

Blessed Be x

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 13-01-2013 23:20

An'ye harm one, do what ye will......

Daar komt het op het forum ook op neer :wink:
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 13-01-2013 23:36

Samen delen is ons en de wereld helen. :lol:
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

covenwitch
Berichten: 37
Lid geworden op: 13-01-2013 20:02

Bericht door covenwitch » 13-01-2013 23:37

:D :D :D

Thalita26*Trouwe Papoose*
Berichten: 1144
Lid geworden op: 19-09-2011 19:37

Bericht door Thalita26*Trouwe Papoose* » 14-01-2013 13:13

hoi Aldrich, welkom op deze forum :D
Tot in het diepste van mijn hart: daar is het puur, zoals het moet zijn bedoeld.

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”