voorstellen Nancy



We stellen het op prijs als je je even kort voorstelt, zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal meekijken op het forum.
Hou je er rekening mee ook zo nu en dan iets te posten?
Plaats reactie
Nancy
Berichten: 25
Lid geworden op: 05-01-2013 06:08

voorstellen Nancy

Bericht door Nancy » 05-01-2013 06:22

hallo iedereen,
ik ben Nancy, ben 39 jaar en heb 2 kinderen. Ik ben momenteel aan het scheiden.
Nu ben ik zoekende in de spirituele wereld wat voor mij het beste past.
Graag zou ik leren om mensen te healen om zo andere te kunnen helpen.
Ik heb de afgelopen 2 jaar enorm geholpen geweest door anderen en wil hier nu ook mijn weg in zoeken om dit ook aan anderen te kunnen bieden.
groetjes, Nancy

Thalita26*Trouwe Papoose*
Berichten: 1144
Lid geworden op: 19-09-2011 19:37

Bericht door Thalita26*Trouwe Papoose* » 05-01-2013 11:09

Hoi nanvy welkom op deze forum :D
Tot in het diepste van mijn hart: daar is het puur, zoals het moet zijn bedoeld.

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 05-01-2013 19:36

Ik heet je welkom op ons forum Nancy,
Je bent zoekende....lief kijk in je Hart en je zal het vinden.In je zoek tocht staan er op het forum leerzamen topics.Daarom wens ik jou veel lees-schrijf plezier.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 06-01-2013 09:36

Hoi Nancy welkom op dit forum en kijk rustig rond er staat veel om te lezen en er zijn mensen om je vragen te beantwoorden voor zover dat mogelijk is , veel plezier
Lieve groet Anneke

Nancy
Berichten: 25
Lid geworden op: 05-01-2013 06:08

Bericht door Nancy » 06-01-2013 09:56

dank jullie wel allemaal :)
Ik heb al heel interessante topics gelezen. Momenteel zit ik in een moeilijke periode en ben enorm zoekend naar mezelf, naar mijn pad...
Maar ook naar de juiste beslissingen ivm scheiding, die ten goede komen aan mij, de kinderen en ook mijn ex. Want hij gelooft het niet, maar ik koester geen woede of wraak tegenover hem. Ik heb vroeger altijd alles eerst in functie gedaan van anderen. Nu leer ik mezelf lief te hebben en ook aan mezelf te denken en mij niet steeds op de laatste plaats te zetten, want hierdoor krijg je toch niet het respect dat je verdient heb ik zelf ondervonden.
Ik heb hier nog veel te lezen, maar ik vind dit nu al een heel tof forum, ik voel dat ik hier veel zal ontdekken en bijleren.

Ik weet ook dat de antwoorden altijd te vinden zijn in jezelf, maar ik vind het soms moeilijk om die te vinden. Er zit soms precies heel veel ruis op de lijn...

groetjes, Nancy

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 08-01-2013 12:17

Nancy ik heb ook dingen die ik moeilijk vind.Daar zijn wij mens voor en zeker ook dit forum om elkaar in liefde te mogen helpen.Ik ben grijs maar nooit te oud om iets te mogen leren.

Laat het los lief mens wat je ex denkt.Jij weet dit zeker daar gaat het om.En ja ik weet het is een periode van emotie,s...keuzes maken....doe ik het wel goed.....wat zal ik nu doen.....wat wil ik kiezen.

Niet moeilijk doen.Luister telkens naar wat je hart ingeeft.Daar handel je dan naar.Zo heb ik in mijn scheiding 17 jaar geleden ondervonden dat niet altijd de beste weg de oplosser is.Heel vaak was het zo bij mijn de moeilijkste weg kiezen wat mijn verlichting gaf en achteraf de makkelijkste weg leek te zijn.Lieverd sterkte hiermee....wil je ergens overpraten laat jezelf horen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”