Ainila Heca Wiya



We stellen het op prijs als je je even kort voorstelt, zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal meekijken op het forum.
Hou je er rekening mee ook zo nu en dan iets te posten?
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Ainila Heca Wiya

Bericht door Ainila Heca Wiya » 24-08-2011 21:44

Hallo lief mens lees en je zal mijn beter leren kennen.



Als je ver genoeg terug kijkt in de geschiedenis blijkt al spoedig dat de stichting en religies en de manier van leven van de oorspronkelijke volkeren van de Wereld,is berust op een persoonlijke visioen,een persoonlijk contact van de individu met de scheppende geest,hoe je die ook mag noemen.In de religie is mijn waarheid dat in alles bestaat een ziel,dat er leven is na de dood en na de dood weer leven.Het grote woord "de kringloop der leven".Mijn waarheid is dat wij zelf onze moeder kiezen voor elke les die wij leren willen.In alles zie ik mijn verwanten,in alles zie ik energie die wij samen delen.Delen is helen daarom dit forum Lees-leer-praat en schrijf met ons mee.


Welkom medereizigers in mijn levens cirkel.

De naam karin werd mijn hier in het Tonal gegeven.De naam Ainila Heca Wiya werd mijn in het Nagual gegeven als het geadopteerd kind van mijn leraar.
Ik heb geleerd om op verschillende manieren visioen krijgen.Ik kan hoog naar de bergen gaan of afdalen en roepen om een visioen.

Sommige visioenen zijn totaal en compleet,waardoor ik als ontvanger het Universum en zijn of haar plaats daarin volledig begrijp.Andere visioenen komen in gedeelten,die op zichzelf geen van alle compleet zijn.Geleidelijk krijg ik...met veel GEDULD genoeg delen om het visioen volledig te maken.

Ik ben nu in mijn 50 zomerjaren getrouwd met twee kinderen.Het eerste kind was een meisje nu van 25 lentes.De tweede kind was weer een meisje van nu 20 lente jaren.Dit bracht mijn een evenwicht van een gezin in liefde en vrede en harmonie.

Alles in harmonie en evenwicht waai ik met mijn Heilige waaier iedere ruimte schoon,vervangend van nieuwe energie voor iedere Heilige ruimte.Ook draai ik die cirkel met de wichelroede en leg wateraders en aardstralen stil of droog.

Mijn laatste visioen zag ik dat de tijd naderde,waarin we ter wille van Moeder-Aarde en onze hele evolutie als menselijke lichtwezens mogen terug keren tot een beter,en zuiverder begrip van de Aarde en al onze relaties.Ik zag dat we al onze nietige,onze verdelende angsten terzijde moeten stellen en op een liefdevolle manier als waarachtige broers en zusters mogen leren om samen te leven.

Ook zag ik dat we anderen mogen vinden met wie we de gevoelens van ons hart mogen delen,onverschillig wat hun radicale achtergrond is en dat we samen met hen groepen moeten gaan vormen die zich er altijd van bewust zijn dat ons doel is instrumenten te zijn voor de wil van de Grote Geest en helpers voor onze moeder -Aarde.Ik zag dat deze groepen grote invloed hebben op het schoonmaken van de Aarde en ons bewustzijn zoals dat hier op het forum ontstaat.

Dat was het deel van mijn belangrijkste visioen,dat ik op dit moment met vele mag delen.Daarom hebben Cikale en ik ook dit forum gevormd om samen één te zijn in dit geheel.

Ik ben genezer van de stam der Shoshone met rituelen uit het sjamanisme.Geboren onder de Maan de rijpende bessen.Mijn kristal is de rode Granaat die ik ook altijd in mijn buidel draag.Mijn mineraal is ijzer....de hardste die er bestaat.Daarom werkend met de vier windrichtingen het doorgeef station van het Nagual tot het Tonal wat voor vele een evenwicht brengt met een kristal healing.Een krachtige energie die jou lichtwielen(Chakra) weer laat stromen.Hiervoor gebruik ik de Amethist en de Bergkristal die de regenboog in kleuren bezit.

Mijn totem die in de astrologie in het medicijnenwiel is de Steur.Ik produceer kaviaar waar iedereen van mag proeven als het op in respectvolle manier gebeurt.De steur de koning der vissen.Het is een oude en primitieve vis die waarschijnlijk al op de Aarde leefde in de tijd der dinosaurussen.De steur heeft rijen benen schilden op zijn lichaam
waardoor hij op een ridder lijkt.

Heel zijn lichaam is met die schilden bedekt wil je zijn huid verwijderen zal je een bijl nodig hebben.De steur is de enigste vis die tegen het water in kan zwemmen daarin ligt mijn kracht.Om altijd dingen te overzien dat een ander helemaal voor bij loopt of totaal niet ziet.De kracht die door mijn heen stroomt geeft de energie die wij nodig hebben om zeer actief te zijn.Mijn innerlijke kracht heeft helderziende vermogens dat ik weet wat anderen nodig hebben en hoe ik jou dit op de beste manier kan geven.

In het plantenrijk is mijn totemplant de Framboos.Die fraai en populair lid van de familie bessen is.In feite is de Framboos geen bes maar een verzameling van ongeveer twintig sappige vruchten.Door dit bezit heb ik genezende krachten wat ik laat stromen door mijn handen.In mei heeft de framboos bloeiende bloemen en wel mijn kleur in het wit.Van de meeste variëteiten zijn de bessen in juni/juli rijp.Bladeren,wortels en bessen kunnen als medicijn worden gebruikt.De bessen maken het lichaam schoon.Vroeger beschouwde men ze als een goed middel om gal-en nierstenen te vergruizen en af te voeren.Ook hadden ze de naam de urine organen te activeren.De wortels werken constiperend en hebben antibiotische en helende eigenschappen,doordat ze een concentratie van looizuur bevatten.Er werd vroeger een gordeldrankje van gemaakt tegen een schrale keel en thee werd als kompres gebruikt op bloedende wonden en snijwonden.Thee van bladeren helpt tegen diarree.In het bijzonder voor kinderen.

Ik ben geboren onder de maan Rijpende bessen onder de tweede naam Shawnodese in het zuiden van het medicijnenwiel. Werk ik vanuit mijn Hart een verfijnde waarnemer met de gave
helderziend, heldervoelend ,helderwetende krachten.


Het maakt mijn bewust en gevoelig voor al mijn relatie,s(HSP).Zodat wij samen in vrede en harmonie kunnen zijn.Ik ga voorzichtig om met mijn krachten, geef ik te veel ,raak ik uit evenwicht omdat ik dan zeer impulsief en grillig wordt met als gevolg dat ik tot een ware razernij verval met mijn Arendsklauw wat een zeer negatief effect heeft op mijn Hart en stofwisseling.Daarom bezit ik die Arends klauw en verdeel die bliksem en donder het kan pijn doen met een zeer krachtige les.Door deze kracht mag jij je les gaan volgen om je verleden te verbranden en in het Nu de goede richting te gaan.

Ik als steur mens behoor daarom onder de Oer groep de Dondervogel.Doordat ik die energie bezit kan ik meerdere dingen te gelijk doen zonder erbij na te hoeven denken.Ik vertoef zo in de Nagual...en zo terug naar het Tonal.Daar zijn dan boodschappen die ik haal en breng.Ik bezit veel warmte ben wel standvastig.Weinig inspanning dan raak ik niet het Hart of mijn stofwisseling.

Onder het Element vuur bezit ik de kleur rood.Vol liefde en
warmte,daardoor ook zeer selectief in vrienden doordat ik teveel liefde en warmte bezit waar iedereen van snoepen wil.Ik wordt aangevuld door otter,en ga gemakkelijk om met de rode havik en eland mensen.Ook de vlinder,raaf en hert zijn sterk aanwezig.

Gedurende 38 jaar is mijn band met het medicijnenwiel/Sjamanisme in mijn gegroeid.Met iedere nieuwe les die mijn door het medicijnenwiel werd gegeven groeide mijn begrip.Alle vormen van leven zijn met elkaar verbonden.

Ik ben een lange weg gegaan....langs alle vier de windrichtingen.Om veel met jullie te mogen delen.


In mijn schrijven wil ik alles chronologisch weergeven zodat de verbanden duidelijk en helder worden.
Verder is wat ik schrijf en meedeel mijn waarheid, beleefd en herkend vanuit mijn wezen. Laat dat wat jij herkent jouw waarheid zijn en dat wat je niet herkent, laat je gewoon weer los.


Laat ons daarom de wegen van Liefde,vrede,respect en harmonie leren kennen en laten we de goede weg zoeken in dit leven.
Het is goed te hebben gesproken.

Ik ben in de wereld, niet van de wereld..
Ainila Heca Wiya, bemiddelaar voor de ziel...

Zijn er nog vragen?

U kunt ons als beheerders altijd een e-mail sturen. Wij zullen er zo snel mogelijk een antwoord op proberen te geven. Met als de basis "Ieder mens is de grootste Jaguar van zijn of haar eigen leven". In alle eenvoud kunnen wij samen met Jou, mee zien of voelen". We zijn allemaal reizigers op het pad des levens, niemand heeft de wijsheid in pacht. Dat wil niet zeggen dat we elkaar soms niet een duwtje in de goede richting zouden kunnen geven...!!

Wij wensen jullie alle kracht,licht en liefde toe en vooral een fijne tijd hier in onze cirkel.
Dank je wel


Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 24-08-2011 21:58

Welkom, mijn zuster Ainila Heca Wiya
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Overgang van het vissentijdperk naar het aquariustijdperk

Bericht door Ainila Heca Wiya » 04-11-2011 13:55

2012
Het is niet alleen de overgang van het vissentijdperk naar het aquariustijdperk rond deze periode, ook is het tevens het begin van een nieuw zonnejaar (de 26.000 jarige cyclus.)

Over het jaartal 2012 wordt niet alleen nu ook in het verre verleden heb ik hier al veel over geschreven.
Mijn helder inzicht voor 2012 eindigt de huidige cyclus van de aarde van het vissentijdperk naar het aquariustijdperk .

Het voelt aan dat er na het jaar 2012 wezenlijk iets zal veranderen op deze Aarde en met onze Aarde zei werdt namelijk wakker en wel op afgelopen 28 oktober van een lange diepen slaap. Hierdoor zal het mensdom een enorme wending maken van Ego-gericht handelen naar het Hart -gericht zijn.

Het is niet alleen de overgang van het vissentijdperk naar het aquariustijdperk rond deze periode, het is tevens het begin van een nieuw zonnejaar (de 26.000 jarige cyclus.)

Volgens diverse overleveringen van natuurvolken zoals onder andere de Hopi (indianen) en de Sioux (indianen)in Noord-Amerika eindigt het huidige tijdperk waarin we leven in 2012 en zal er een zogeheten Nieuw Tijdperk aanbreken dat is ook waar.

De Mayacultuur (Midden-Amerika) was een beschaving die beschikte over de meest geavanceerde en accurate kalender waar de huidige wetenschap tot nu toe nooit een fout in heeft kunnen constateren. Deze kalender eindigt in 2012. De Maya’s beschikten zelfs over 22 kalenders die vele tijdcycli van het Universum en ons Zonnestelsel bestrijken. Sommige kalenders zijn nog niet eens bekend wat ook geldt voor de vele onbekende planeten en Universa.

Volgens de Maya kalender eindigde de vorige wereld in 1987 en start de Nieuwe Wereld in 2012. In mijn voorspellingen in 2012 zal de wereld over een heel nieuwe technologie beschikken en dat wij het concept tijd dat bij de 3e dimensie behoort zullen overstijgen.Wij leren de Taal van het Licht via de Ether het element wat al menig jaren is vergeten.De geometrische vormen en de "Gulden Snede" die de elektromagnetische trillingen vanuit de ether manifesteren.Deze "Gulden Snede" golven zijn dus ook informatie (over)dragers, daarom wordt "Heilige Geometrie" dus ook wel de "Taal van het Licht" genoemd. Onze voorouders waren zeer bekend met de "Taal van het Licht". Zij bouwden hun gebouwen en rituele plekken met deze kennis, omdat zij wisten dat dit de brug was tussen het zichtbare en het onzichtbare.Daarom vormt in de tijd van NU iedere sjamaan een regeboog.

Dit kan enkel plaatsvinden via het 4e dimensionale plan waarvan de kern in ons hart zetelt. De overgang van de oude naar de Nieuwe Tijd is dus niet mogelijk via het emotionele, mentale en intellectuele veld.
Deze overgang vindt plaats in onze geest en wordt zichtbaar in onze dagelijkse realiteit.
We maken een overgang van Individueel bewustzijn,naar Universeel bewustzijn.

Belangrijk is dat we nu verder durven en willen kijken dan dit 3e dimensionale veld.
De Aarde draait in 12 maanden rond de Zon, waarbij de dierenriemtekens worden doorlopen. De Zon doorloopt eveneens de dierenriemtekens. Het doorlopen van de 12 dierenriemtekens neemt bij de Zon ongeveer 26.000 jaar in beslag. Deze 26.000 jaar zouden we een Zonnejaar kunnen noemen.

Een Zonnemaand duurt dan ongeveer 2160 jaar en vormt voor ons een tijdperk. De Zon doorloopt de dierenriemtekens in omgekeerde richting. Vandaar dat we van het Vissen- naar het Aquariustijdperk gaan, dat wil zeggen tegen de dierenriemtekens in.

De overgang van het Vissen- naar het Aquariustijdperk is dus geen plotseling gebeuren het neemt een aantal jaren in beslag en loopt van 1989 tot en met 2012. Het overgaan van het ene tijdperk naar het andere kenmerkt zich ook door het verhogen van de trilling van de Aarde. In één van mijn vorige berichten hier op de website gaf ik hier
al een melding van.

Inherent zal ons hele DNA stelsel worden aangepast aan de verhoogde trilling van de Aarde. De komende ingrijpende laatste maanden tot eind 2012 kunnen wij met vertrouwen tegemoet zien, mits wij ook hard aan ons innerlijk werken.

Niets, maar dan ook niets krijgen wij voor niets! Beschouw deze tijd dan ook als het verhaal uit de Bijbel waar aan een ark gebouwd werd om de komende zondvloed voor te zijn. Iedereen die niet aan zichzelf wenst te werken en alles op zijn pad buiten zichzelf plaats, zal het de komend jaar niet gemakkelijk hebben.

Iedereen heeft zijn eigen ‘ark des verbond’ in zich om dit waar te maken waarbij loslaten het sleutelwoord is in deze grote overgangstijd!

Op dit moment bevinden we ons in een tussenfase die voor iedereen voelbaar is en deze wordt ook wel de Apocalyps genoemd. Apocalyps betekent openbaring (Latijn). Apocalypsis (Grieks) betekent blootlegging, openbaren. Hieraan verwant is het woord apokaluptein wat weer is samengesteld uit de woorden ‘apo’ (= weg) en ‘kuluptein’ (= omhullen, bedekken).

Het woord bedekken is verwant aan het woord helen en hullen. Helen, heelwording is dan ook een zaak die wij enkel in onszelf kunnen laten plaatsvinden. Het zogenaamde helen van anderen is daarom enkel ijdelheid en verbonden met het 3e dimensionale plan van bewustzijn. Tracht dan ook niet langer de aandacht te richten op iets wat niet meer van belang is en zijn oorsprong in het verleden heeft. Richt de aandacht enkel nog op de eigen zuivering en kracht!Het NU.

Alles wat eerst nog verborgen voor ons was in het Vissentijdperk komt in het Aquariustijdperk in de openbaarheid en dus aan het Licht. Wij hebben hier allemaal een taak in. Deze overgangstijd hebben wij dan ook nodig om onze eigen problemen en oud karma op te lossen, zowel individueel als collectief. De belofte van de Nieuwe Wereld houdt in dat wij allemaal medescheppers zijn. Wij kunnen allemaal deze Nieuwe Wereld realiseren die gebaseerd is op Liefde, waarheid, vrede en overvloed!

We maken ons los uit een leefsysteem wat gericht is op individuen.
………en bewegen ons naar een samenleving waar WELZIJN van het geheel centraal staat.
Universeel bewustzijn betekent in verbondenheid zijn met elkaar,natuur,Aarde,kosmos.

Het is aan JOU en MIJN om deze onevenwichtigheden te transformeren naar een gebalanceerd en harmonieus geheel.


Voordat deze mondiale transformatie kan plaats vinden,zulen wij eerst onszelf transformeren.

………..EN DAAR LIGT ONZE GROOTSTE UITDAGING……….

Verandering begint bij onszelf
Wij zijn de scheppers van een nieuwe realiteit.


Ben JIJ bereid om oude gehechtheden…
LOS TE LATEN…??????????

Ben jij bereid om te vertrouwen op je eigen wijsheid…????????

Ben jij bereid om je over te geven aan je HART en je Angsten ….LOS TE LATEN..??????

BEN JIJ BEREID??????

De verschuiving van individueel bewustzijn naar

UNIVERSEEL BEWUSTZIJN…..
Is een kwantum sprong in ons denken,
ervaren en handelen en zal een onomkeerbaar effect teweeg brengen in onze wereld.

Laat je inspireren door je eigen HART ,vorm een realiteit die niet alleen JOU goed doet.Dat alles in HARMONIE is met ALLES DAT IS.


Dat is het begin van UNIVERSEEL BEWUSTZIJN.

WHOLE PEOPLE!!!!!!!!!!!
WHOLE EARTH!!!!!!!!!!!!

ALLE MENSEN……..ÉÉN WERELD

Van Hart tot Hart.
© Ohiyesa,Ainila Heca Wiya.


Bron:Mijn website zie profiel.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 04-11-2011 20:35

Volmondig JA op al je vragen....

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 04-11-2011 20:46

Dankje Zus.......had van jou ook niets anders verwacht.

Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 04-11-2011 20:56

:wink:
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Ikke.........

Bericht door Ainila Heca Wiya » 10-11-2011 21:45

Ik Koester de Aarde, Zij is mijn moeder.
Ik koester de Hemel, Hij is mijn vader.
Ik koester de Dieren, zij zijn mijn broers en gidsen.
Ik koester de Grote geest, Hij is mijn bron.

Ervaring is mijn leermeester.
Innerlijke kennis is mijn waarschuwing.
Het Leven is mijn reis.
Spiritualiteit is mijn pad.
Altijd leren, altijd groeiend.
Ik ben een met alles om mij heen.
Mijn hart is puur en mijn ziel is vrij.
Ik kom van de sterren,
om een belangrijke bestemming te vervullen.
Houd van alles en help hen die in nood zijn.

Mitakuye Oyasin,Aho.
Ainila heca Wiya
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 13-11-2011 11:03

Respect!!! Hier buig ik voor...........

Pilamaye Ainila Heca Wiya!

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 13-11-2011 14:14

Nu heb ik het hierover een ander tijdperk.heb vanacht gedroomt ik leek wel een luchtbel.Ging van Universum naar Universum.Ik weet nu zeker dat er meerdere zoals ik bestaan.En wel Parallele Universum,kwantum universum,multiversum.Alles wordt gesplits telkend als wij ergens een keuze in maken.Ik weet nu ook,maak ik een keuze die niet haalbaar is,dan zal er in dat ander universum de ikke zijn die het wel haalbaar maakt.
Lijkt allemaal heel ingewikkelt,toch is dit wat alles naast elkaar loopt.Ik ga mijn hier in verdiepen en hoop jullie hier nog meer over te kunnen vertellen.Je mag best weten,werd drijf nat wakker.Heb een sigaret gerookt om dit alles goed tot mijn te nemen.Meerdere Universums................pffff.
Heb alle planeten al bezocht,maar dit>>>>
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 13-11-2011 17:57

WOW!!!! Ben zeer benieuwd naar meer...

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”