Hey allemaal,



We stellen het op prijs als je je even kort voorstelt, zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal meekijken op het forum.
Hou je er rekening mee ook zo nu en dan iets te posten?
Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 01-02-2013 09:11

Ik ben benieuwd anar de uitslag van de MRI Krissie.
Wat je kunt doen (dit noemen ze de salami-techniek):
Je doet een (lichte) activiteit en gaat daarna een kwartiertje rusten, hetzij even een kopje thee/koffie, boekje lezen, liggen, mail kijken etc....
Als je het op die manier aanpakt kun je de balans aanbrengen.

Succes, hou je ons op de hoogte?
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Krisie
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2012 20:23

Bericht door Krisie » 01-02-2013 09:13

Ben dat inderdaad al aan het doen, maar merk soms toch nog dat ik bijvoorbeeld te lang aan de pc blijf zitten. Dus moet dat echt in de gaten houden. En natuurlijk houd ik jullie op de hoogte. De MRI is pas 16 feb, dus dat duurt nog 2 weken.
Na regen komt zonneschijn, maar het mooiste wat er dan is, dat is de regenboog!!

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 01-02-2013 09:18

Klinkt misschien stom, maar wat dacht je van een kookwekker erbij zetten???
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Krisie
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2012 20:23

Bericht door Krisie » 01-02-2013 09:20

Nou dat is niet zo'n vreemd idee, ga dat gelijk uitproberen!!
Na regen komt zonneschijn, maar het mooiste wat er dan is, dat is de regenboog!!

Krisie
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2012 20:23

Bericht door Krisie » 21-02-2013 17:32

Even een berichtje van me; de scan was goed, alleen bij een tussenwervel te weinig vocht, maar daar konden de klachten niet vandaan komen zei de neuroloog. Ik ben aan de ene kant opgelucht dat er niets ernstigs is, maar aan de andere kant, weet ik nog steeds niet waar de klachten dan wel vandaan komen. Ik ben doorverwezen naar een fysio of osteopaat, weet niet wat het beste voor me is. Daar kon de neuroloog ook geen antwoord op geven, ze zei me wel dat het nog een aantal maanden kan duren voordat ik weer de oude ben. Waar het urineverlies vandaan komt wist ze ook niet, daarom doorverwezen naar een fysio. Ze denkt dat het waarschijnlijk in het bewegen zit en dat kunnen ze niet zien op een scan, dat is een stilstaande situatie. Verder worden de klachten niet minder, maar juist erger en ik denk eerlijk gezegd door de spanningen waarin ik nu zit. Ik zou meer moeten gaan ontspannen, daar ga ik nu dus ook verder mee aan de slag.
Na regen komt zonneschijn, maar het mooiste wat er dan is, dat is de regenboog!!

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 22-02-2013 14:38

Dat is een geruststelling dat je scan positief is.Laten wij hopen dat je verder zoektocht je verlichting gaan geven.Voor ontspanning zoek jezelf op in de stilte je zal ervaren wat voor rust dit jou geeft.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 22-02-2013 18:24

Gelukkig maar.....dat is wel goed nieuws.
Nu zegt mijn gevoel nog steeds dat het van je bekken af komt.
Ik zou er een bezoek aan de bekkenfysio aan wagen!!
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Krisie
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2012 20:23

Bericht door Krisie » 24-02-2013 12:36

Dat ga ik ook doen, ik kan morgen naar een goede fysiotherapeut bellen en die hebben ook ervaring omtrent het bekkengebied. Dus daar ga ik ook zeer zeker om vragen. De pijn wordt jammer genoeg ook nog niet minder, dus zal er nog wel een tijdje last van blijven houden. Dat zei de neuroloog ook, dit kan wel een paar maanden blijven duren.
Na regen komt zonneschijn, maar het mooiste wat er dan is, dat is de regenboog!!

Krisie
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2012 20:23

Bericht door Krisie » 25-02-2013 11:32

Nou kom net terug van de fysiotherapeut/bekkentherapeut en ik heb dus absoluut geen hernia, maar bekkeninstabiliteit. Ik heb nu een viertal oefeningen gehad om de bekkenbodemspieren te trainen. Als dat in orde is dan gaat hij proberen mijn bekken ook weer los te maken, nu durft hij dat nog niet te doen, omdat de bekken echt enorm onstabiel is. Ik moet de oefeningen twee keer per dag doen en dan weer verder kijken.
Na regen komt zonneschijn, maar het mooiste wat er dan is, dat is de regenboog!!

Krisie
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2012 20:23

Bericht door Krisie » 25-02-2013 20:44

Ow wat heb ik een domme actie gedaan. Ik dacht mijn verhaal kwijt te kunnen over het lost twin syndroom op een forum, maar niet dus!! Ik ben door de meeste belachelijk gemaakt, een enkeling geloofde het wel, maar de meeste moesten er om lachen. Ben behoorlijk gekwetst nu en weet niet meer wat te doen. Sorry dat ik jullie hier nu mee lastig val. Maar mijn vertrouwen in de medemens is nog slechter geworden dan dat ie al was. Het is op dit moment alles bij elkaar, mijn lichamelijke klachten, mijn psychische klachten en ook het verliezen van mijn baan, wat er aan zit te komen. Zit al ruim een uur te huilen en word maar niet kalm.
Na regen komt zonneschijn, maar het mooiste wat er dan is, dat is de regenboog!!

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”