Hey allemaal,



We stellen het op prijs als je je even kort voorstelt, zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal meekijken op het forum.
Hou je er rekening mee ook zo nu en dan iets te posten?
Krisie
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2012 20:23

Bericht door Krisie » 17-12-2012 16:47

Ik ben net terug van de natuurgeneeskundige en er is het een en ander uitgekomen. Ten eerste heel veel negatieve energie en ook veel boosheid uit het verleden. Samen hebben we hard gewerkt, ik ben nu dus ook wel best moe. Ik laat het allemaal nog bezinken en neem nu even wat rust.

Liefs,
Na regen komt zonneschijn, maar het mooiste wat er dan is, dat is de regenboog!!

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 17-12-2012 17:30

Mag ik vragen waarom je voor je aura naar ene natuurgeneeskundige gaat?
Is die persoon ook medium dan?
En misschien enkel mijn gevoel, maar mijn gevoel zegt dat het voor jou goed zou zijn te leren je chakra's te sluiten.
Je aura zou ik laten herstellen (!) door iemand die dat vaker heeft gedaan.
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Krisie
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2012 20:23

Bericht door Krisie » 17-12-2012 17:44

Ik zal het vanavond uitleggen waarom ik bij de natuurgeneeskundige geweest ben. Ik ga eerst even eten.
Na regen komt zonneschijn, maar het mooiste wat er dan is, dat is de regenboog!!

Krisie
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2012 20:23

Bericht door Krisie » 17-12-2012 18:28

Ik zal even in het kort uitleggen hoe het gekomen is dat ik naar een natuurgeneeskundige ga. Ik heb al jaren psychische problemen en ik had geen vertrouwen meer in de ggz. Zij bleven hangen in het voorschrijven van medicatie en meer niet. Ik ben toen op aanrade van een familieilid naar haar toe gegaan en daar is uitgekomen dat ik hooggevoelig ben en dat ik een tweelingzusje gehad heb.Het lost twin syndroom, door het vaker bezoeken van haar komt er steeds meer naar boven, dus oa het open staan van mijn aura. Zij werkt met een bio tensor en haalt ook blokkades en negatieve energie bij me weg met de bio tensor. Dus ik ben in eerste instantie naar haar toe gegaan om minder last van mijn psychische problemen te hebben, dus ook de borderline onder controle krijgen. Ik weet verder heel weinig van aura's en chakra's daar wil ik me verder in verdiepen, omdat ik door de bezoeken aan de natuurgeneeskundige steeds meer daar over hoor. Dan met name over de aura en het zien van de aura. Ik hoop dat ik je zo een beetje heb kunnen uitleggen waarom ik naar haar toe ga en misschien kan ik hier meer leren daarover.

Liefs,
Na regen komt zonneschijn, maar het mooiste wat er dan is, dat is de regenboog!!

Krisie
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2012 20:23

Bericht door Krisie » 04-01-2013 15:24

Goedemiddag,

Ik wil jullie het allerbeste toewensen voor 2013!!!! Hoop op een gezond 2013!!!

Liefs,

Krisie
Na regen komt zonneschijn, maar het mooiste wat er dan is, dat is de regenboog!!

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 04-01-2013 18:36

Dank je wel voor jou het zelfde :D
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 04-01-2013 23:37

Ook voor jouw Kristie!
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 05-01-2013 19:47

Krisie Dankje voor je uitleg waarom je naar de natuurgeneeskundige gaat.Je bent totaal met je eigen compas bezig waar zeer zeker dingen op je pad gaan komen om in de toekomst een sterke vrouw te mogen zijn.
Lief mens dat in 2013 jou alles toe mag komen wat je lief is.Zodat jij in de volgende winter je zo sterk als een ijsbeer mag voelen.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Krisie
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2012 20:23

Bericht door Krisie » 16-01-2013 11:48

Goedemorgen,

Ik heb even een vraagje, sinds bijna drie weken heb ik ontzettend veel pijn in mijn onderrug. De fysio heeft geconstateerd dat mijn bekken vast zit. Hij heeft het losgemaakt, maar nu hoorde ik van iemand dat het opzich geen kwaad kan pijn hebben in je bekken, dat heeft te maken met het doorstromen en in contact staan met mijn aard chakra, kan dat kloppen?

Liefs,

Krisie
Na regen komt zonneschijn, maar het mooiste wat er dan is, dat is de regenboog!!

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 16-01-2013 14:05

Hoi Krisie,
In contact staan met de aard chakra zo als jij het noemt.Kan geen pijn veroorzaken.Het moet verlichting geven.Ga eens terug naar je huisarts en laat je prikken op ontstekingen.De bekkenbodem daar ligt je draag kracht.Inderdaad los laten masseren en warm houden.Las net bij de kruiden dat je er ook st jansolie voor kan gebruiken als verlichting.Lees even in kruiden hoekje hier is het url:
http://medicijnwiel.forum2go.nl/post4379.html#4379
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”