Hey allemaal,



We stellen het op prijs als je je even kort voorstelt, zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal meekijken op het forum.
Hou je er rekening mee ook zo nu en dan iets te posten?
Plaats reactie
Krisie
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2012 20:23

Hey allemaal,

Bericht door Krisie » 04-12-2012 20:40

Hallo allemaal,

Ik ben Krisie en ben 36 jaar. Sinds een paar maanden ben ik onder behandeling bij een natuurgeneeskundige en komt steeds meer dingen op mijn pad tegen. Ik ben hooggevoelig en heb het lost twin syndroom, ik heb een tweelingzusje gehad. Ook weet ik sinds kort dat ik aura's kan zien. Ik wil me hierin meer gaan verdiepen.

Lieve groetjes,

Krisie
Na regen komt zonneschijn, maar het mooiste wat er dan is, dat is de regenboog!!

Thalita26*Trouwe Papoose*
Berichten: 1144
Lid geworden op: 19-09-2011 19:37

Bericht door Thalita26*Trouwe Papoose* » 04-12-2012 20:42

hoi krisie :D

welkom op deze forum
Tot in het diepste van mijn hart: daar is het puur, zoals het moet zijn bedoeld.

Krisie
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2012 20:23

Bericht door Krisie » 04-12-2012 20:50

Hey Thalita,

Dankje!!!

:)
Na regen komt zonneschijn, maar het mooiste wat er dan is, dat is de regenboog!!

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 05-12-2012 14:06

Ik heet je welkom Krisie.
Ik proef in je schrijven dat jij je aan het ontwikkelen bent.Op het forum staan vele dingen waar jij je wel in verdiepen kan.Zijn er vragen je bent welkom. 8)
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

ikkuuh
Berichten: 16
Lid geworden op: 11-10-2011 15:32

Bericht door ikkuuh » 05-12-2012 17:10

hoiii

welkom

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 05-12-2012 18:33

heee jij ook welkom gele krachtige ster....ikuhhhhhhhhhh
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 06-12-2012 06:41

Hallo Krissie,

Welkom op ons forum.
Pffff...dat is niet misselijk, lost-twin-syndrom. Ik heb zelf een twee-eiige tweeling. 2 jongens van jaar. Nu lijken ze qua uiterlijk en karakter niet echt op elkaar, maar je merkt de sterke band die ze hebben.
Je weet sinds kort dat je aura's kunt lezen, maar jij gaat zoals Ainila schrijft nog veel meer ontwikkelen.
Wil je ons op het forum vertellen over jouw ervaringen en vragen?

In liefde en Licht
Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Krisie
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2012 20:23

Bericht door Krisie » 07-12-2012 14:55

Dankjewel voor jullie lieve reacties, ik wil best het een en ander vertellen over mijn ervaringen van het lost twin syndroom. Ik heb altijd het stempeltje borderline persoonlijkheids stoornis te hebben, maar ik ben gaan twijfelen toen er bij mij ontdekt werd van het lost twin syndroom. Er zijn een aantal puzzelstukjes op zijn plaats gevallen, oa het missen van iemand, het schuldgevoel altijd hebben, het verlangen naar de dood. Weet je wat wel heel mooi is, sinds ik weet van mijn tweelingzusje, is ze mijn beschermengel geworden. Ik heb een armband gekocht met 2 magneten en dat zijn mijn zusje en ik, zo zijn we voor altijd samen. Er is ook nog iets grappigs waar ik achtergekomen ben, als ik boodschappen ga doen, dan koop ik altijd alles in tweevoud. Ook als ik kleding of schoenen koop, altijd twee stuks of twee paar. Verder moet ik wel bekennen dat ik soms bang ben voor de dingen die ik steeds vaker zie, netals de aura's. Ik weet dat ik niet bang er voor hoef te zijn, maar toch ben ik dat. Daar wil ik verandering in gaan brengen.
Liefs, Krisie
Na regen komt zonneschijn, maar het mooiste wat er dan is, dat is de regenboog!!

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 07-12-2012 15:07

Dank je voor je verhaal Krissie.
Mag ik vragen wat het is waar je bang voor bent?
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Krisie
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-12-2012 20:23

Bericht door Krisie » 07-12-2012 15:21

Ik denk het onbekende voor me, ik heb altijd al van alles gezien en dat werd afgevlakt door medicatie en werd ook psychose genoemd. Nu ik bij de natuurgeneeskundige ben, merk ik dat er een wereld voor me opengaat. In de positieve zin natuurlijk. Maar daardoor raak ik soms een beetje van slag en schiet dan in de angst weg, ik weet niet hoe ik het anders kan zeggen. Ik raak dan in een dissociatie, om uit de werkelijkheid te gaan. Maar ben nu heel druk bezig om dat af te leren en ben ook heel hard mijn best aan het doen om mijn medicatie af te bouwen. En probeer nu open te staan voor bijvoorbeeld een aura te kunnen zien. Helaas is het nog wel vaak dat mijn eigen aura te ver openstaat, zodat ik alle prikkels om me heen binnen krijg. Ik heb nu een staafje met korreltjes gehad om bij me te dragen om me daar meer voor te kunnen afsluiten, dus ook de stemmingen van andere niet meer zo snel overnemen.
Na regen komt zonneschijn, maar het mooiste wat er dan is, dat is de regenboog!!

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”