Ik kom me even voorstellen



We stellen het op prijs als je je even kort voorstelt, zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal meekijken op het forum.
Hou je er rekening mee ook zo nu en dan iets te posten?
Plaats reactie
stridje
Berichten: 88
Lid geworden op: 08-09-2011 22:07

Ik kom me even voorstellen

Bericht door stridje » 10-09-2011 22:09

Hoi mede reizigers,
ik ben Astrid Passier, ik ben al 27 jaar getrouwd met de allerliefste mannie van de wereld.
Ik heb een veel bewogen leven achter de rug, maar ik heb daar van heel veel geleerd en heel veel kennis op gedaan. Hoe zwaar het ook allemaal is geweest en af en toe nog is. 8 jaar geleden heb ik mij in een soort snel trein vaart op spiritueel gebied kunnen en mogen ontwikkelen. Daar ben ik nog steeds dankbaar voor.

In 2008 ben ik mijn eigen praktijk begonnen waar ik paranormale consulten, reiki behandelingen en massage's geef.
Verder ben ik naast mijn werk ook nog gewoon mens, iets wat menigeen soms wel eens vergeet te zien aan paranormale mensen...maar ik wel heel belangrijk vind.

Lieve groet van Stridje
ik ben niet gek,ik ben paranormaal

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 10-09-2011 22:24

Hallo Astrid,

Welkom hier op jouw reis.
Kun je wat meer vertellen over je spirituele ontwkkeling?

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 11-09-2011 17:32

Hoi Astrid leuk om jou hier te mogen verwelkomen....een fijne reis op ons forum.Voel je vooral thuis.
Van Hart tot Hart ,
Ainila
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Anonymous

Bericht door Anonymous » 11-09-2011 21:08

Hoi Astrid

Wat is de wereld toch klein he. Ach wat ons beide interesseert leidt ons op het zelfde deel van ons pad.
Veel plezier jij ook hier. Leuk je hier ook te kunnen ontmoeten.

Liefs Wilma

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”