Pejuta



We stellen het op prijs als je je even kort voorstelt, zodat we een beetje een idee hebben wie er allemaal meekijken op het forum.
Hou je er rekening mee ook zo nu en dan iets te posten?
Plaats reactie
Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Pejuta

Bericht door Pejuta » 29-08-2018 09:44

Ik ben een man die het heel mooi vind het sjamaan gebeuren, ik heb mijn eigen altijd aangetrokken gevoeld tot de natuur .
Veel dingen meegemaakt ,waarvan je zegt hoe kan je dat nou weten van te voren .
Het word een mooie reis om alles te leren ,en onder de knie te krijgen ,maar samen met een sjamaan moet dat toch mogelijk zijn nietwaar .
Nu ik hiermee bezig ben worden heel veel dingen mij duidelijk .
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Welkom

Bericht door Ainila Heca Wiya » 23-10-2018 23:13

Hallo Pejuta, 
IK heet jou welkom op ons forum zoals ik jou welkom heten in het sjamanisme als derde in leerling.Wens je veel lees plezier zijn er vragen dan hoor ik die graag.Ainila
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Pejuta
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-08-2018 09:35

Bericht door Pejuta » 24-10-2018 21:23

Vergeet niet dat ik heel leergierig ben , maar dat wist je al , bedankt dat je het me wil leren .
Dat is heden dag niet van zelfsprekend , ik hoop mijn ziendeheid zoals jij weet sterk uit te breiden , en me in dienst te stellen van mensen die het nodig hebben .
Ik ben nog lang niet de man die ik wil zijn , en wil worden , maar met hulp van mijn goeie leraar gaat dat zeker lukken .

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 24-10-2018 21:52

Graag gedaan je bent welkom.Ja dat weet ik dat je nieuwsgierig bent.Dat is een goed teken voor je ontwikkeling. Voel je thuis in onze groten Shoshonie familie.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”