bomen ,planten en bloemen

Lees hier meer over de eigenschappen van bomen en struiken
Plaats reactie
Anonymous

bomen ,planten en bloemen

Bericht door Anonymous » 16-12-2011 19:59

Je moest je er eens van bewust zijjn hoeveel negatieve energie zij voor ons uit de lucht halen en bij zich houden om het positief te maken .....Ik zelf heal wel eens planten en als ik goed voel ,voel i9k de energie die zij voor ons vast houden en ik kan je vertellen dat dat niet niets is en ze er veel moeite voor doen en zelf hun leven ervoor over hebben om die taak te volbrengen groetjes spiritueelmeester fraaij

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 16-12-2011 20:56

Helemaal mee eens de staanders,plantenrijk zij transformeren telkens voor ons zuiveren zuurstof.Zijn wij hier bewust van.....vele onder ons niet.Daarom dankje voor dit schrijven Michael,,,,,het is een bewustwording om alle bomen te laten staan,iedere bloem te groeten,elke plant om er tegen te praten zodat het groeit....voor ieder zijn adem.PRANA.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 17-12-2011 09:36

Ik ben het helemaal met je eens Michael.
Kijk alleen al maar eens wat onze broeders en zusters staanders voor ons doen om ons van lucht te voorzien waarop wij kunnen leven...

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 17-12-2011 18:35

Inderdaad de staanders de longen van onze MoederAarde.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Anonymous

comuniceren met planten

Bericht door Anonymous » 22-12-2011 21:48

ik heb zelfs al een paar keer met planten gecomuniceerd ,ik krijg soms mensen bij mij thuis en willen dan wel eens een heling voelen van een plant ....dan zeg ik tegen ze ga maar in mijn bank liggen en ontspan en doe jue schoenen uit ,als diegene dan in de bank ligt zet ik de plant aan het voeten eind en vraag de plant zijn energie te laten vloeien door het lichaam van diegene ......ik heb mensen gehad die gewoon begonnen te huilen ,omdat het zon mooie ervaring was voor diegene .....leuk he om zoiets te kunnen en mogen doen .Ik sta altijd voor iedereen klaar om ze te begleiden gr michael fraaij

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 23-12-2011 20:51

Zoo mooi zoveel liefde proef ik in je verhaal.Wonderbaar dat je dit mag geven.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Bomen”