priesteres in Egypte

Plaats hier titels en schrijvers van boeken over Sjamanisme, spiritualiteit en paranormale zaken.
Plaats reactie
Canuta
Berichten: 97
Lid geworden op: 27-04-2012 22:42

priesteres in Egypte

Bericht door Canuta » 26-05-2012 21:44

AfbeeldingOmschrijving van Inwijding:
Dit is de geestelijke autobiografie van Elisabeth Haich (gestoven 1994). Voorheen leidde zij samen met Selvarajan Yesudian yoga-scholen in Zürich en Ponte Tresa en ze heeft verschillende boeken op haar naam staan. Elisabeth begint haar verhaal met haar jeugd in Hongarije, een saaie tijd waarin ze zich eenzaam en onbegrepen voelt. Ze krijft visioenen ove rhaar incarnatie als dochter van een Egyptische farao. Daarover gaat het grootste deel van dit boek. Ze heeft slechts één wens: Ingewijd worden als priesteres. Door de hogepriester Ptah Hotep wordt ze dan onderwezen in de Egyptische geheime leer over wiskunde, astrologie, filosofie, kosmologie en piramidebouw. Het is een weg van veel beproevingen. Ze ondergaat een soort karaktertraining en ten slotte wordt haar weg van zelfrealisatie bekroond met de inwijding in een piramide. Inwijding geeft veel informatie over het denken en leven van de oude Egyptenaren en een goed beeld van de wetten van karma en reïncarnatie. Het boek gaat in op de diepere achtergronden van het menselijk lot.

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 15-07-2012 21:24

Oh dit was een van mijn eerste spitituele boeken die ik gelezen heb een prachtig verhaal zou het zo nog eens willen lezen, heeft heel veel indruk gemaakt was denk ik in 1988 of zoiets
Lieve groet Anneke

Plaats reactie

Terug naar “Boeken”