De Dertien oorspronkelijke Clanmoeders .Jamie sams

Plaats hier titels en schrijvers van boeken over Sjamanisme, spiritualiteit en paranormale zaken.
Plaats reactie
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

De Dertien oorspronkelijke Clanmoeders .Jamie sams

Bericht door Ainila Heca Wiya » 27-08-2011 15:44

De Dertien oorspronkelijke Clanmoeders & Dertien kristallen schedels.
Geschreven door jamie Sams.


Voordat de schildpadeiland(Noord,Zuid America) verdeeld was in continenten en voor het opkomen van de <<Gouden culturen<<in de vierde wereld van afscheiding waren de kristallenschedels ondergebracht op een plaats waar vrouwen bijeen kwamen om hun medicijn te delen,zo werd mij geleerd.

Ook werd mij verteld dat de meeste heilige plaatsen zich in het centrum van de grote landmassa van schildpadeiland bevonden het heet momenteel Noord,Zuid America..

Ook werd mijn vertelt:::
dat mensen door eeuwen heen duplicaten van de dertien schedels hebben gemaakt .Men probeert hun kracht te kopieren en over te brengen naar bepaalde culturen,het resultaat daarvan is rampzalig,deze groepen willen macht over andere krijgen via bedrog en zogenaamde spiritualiteit.

De leiders van deze religieuze cultussen uit verschillende beschavingen wilden de massa"s aan zich onderwerpen door hierarchie,patriarehaat,of martriarchaat,Ze herinneren zich de oorspronkelijke bedoeling van de dertien clanmoeders niet meer.

De kristallen schedels zijn de vorm van menselijke schedels gemaakt om de collectiece wijsheid te symboliseren die in de potentie van de mens aanwezig is.

De Aardemoeder,een levend wezen .bewaard deze wijsheid in de menselijke vorm.omdat haar dertien aspecten ,de Clanmoeders deze overgangsrituelen ook in die vorm ondergingen.

In het midden van de schedels was de Reflectie van de grote Rookspiegel aanwezig.Het illusoire rookgordijn voor, de spiegel zorgt ervoor dat iedereen een intentie kan uitzenden--Slecht of goed.Door de zuiverheid en de helderheid van deze doorzichtige kwartsschedel wordt iedere
bedoeling terug gestuurdt naar het punt van herkomst.De grap keert altijd terug naar diegene die hem uitzendt omdat de enige reflectie die in de kristalliseerde vorm van de schedel gezien wordt,,
,,,Het gezicht van de zender is.

Zoals de May"s zeggen:::::Ik ben een ander van je zelf.

De wijsheid wordt in de schedels opgeslagen als een bibliotheek er zit zelfs informatie in over het verband tussen de Aardemoeder en de andere hemellichamen,en ons zonnestelsel.de melkweg het Universum.

Mitchell-hedgesschedel die begin 1990 ondekt is.Deze eigentijdspioniers hebben gevoeld dat de oorsprong van onze beschaving op een andere planeet moet liggen.

Zoals ik het nu zie...Het licht aan de onderkant van de schedels word weerspiegelt,een regenboog van kleuren vormen zich aan de bovenkant van de schedels.
het Noorden licht komt van de bovenkant van het hoofd van Moederaarde-De Noordpool en staat op de belofte van de wereld vrede van de wervelende Regenboog.

De werfeldende regenboogdroom behelst de voorspelling dat alle rassen volkeren en de vijfdewereld van vrede,die in volle gang is,verenigt zal worden,
Mijn leraren vertelde me dat veel mensen zouden gaan dromen over de schedels,zei zouden deel uit maken van de werfeldende regenboogdroom van vrede,
Echter alleen degenen die aan de 13 oorspronkelijk clanmoeders
verbonden waren zouden beschermers van de werkelijke kristallen schedels worden.

De initiatie bestaat slechts uit het binnen komen in het medicijnenwiel van de clanmoeders.dat geeft ieder invidu het recht om te beginnen met de lessen die voor handen zijn.
De afzondelijke spaken van het medicijnenwiel bevatten tal van lessen over het ontwikkelen van Persoonlijke mogelijkheden.Het kost jaren om deze te doorgronden.

Persoonlijke groei zeven regels van wijsheid.......
1-regels over hoe je moet groeien of veranderen bestaan niet.
2-alle zelf opleggende regels of oordelen zijn beperkende illusies.
3-het grote Mysterie kan niet verklaard worden,probeer het dus ook niet.
4-Alles wat je zoekt kun je in jezelf vinden.
5-plezier en frivoliteit neutraliseren illusies,angst.
6-onzichtbare werelden bestaan in de tastbare en kunnen daar niet van worden losgemaakt.
7-je bent op het moment dat je besluit te zijn.


Het pad naar heelheid bewandelen ...
Dit is echt een aanrader,Mijn hart loopt over van liefde.

Ik wens je veel lees plezier


Het boek,
De Dertien oorspronkelijke clanmoeders.
Geschreven door Jamie Sams.

Het verhaal van de dertien clanmoeders werd mijn vorige week doorgegeven omdat te gaan lezen.


Het is geschreven door jamie Sams.
Het gaat over het vrouwenmedicijn dat iedere maancycles is beschreven.Zei heeft de wijsheid ontvangen in de zwarte tenten of vrouwenmedicijnencircel.
Het is een geschreven erfenis niet van
één spicifieke stam,of natie.Maar enkel werd door gegeven door haar twee kiowa"s..Grootmoeder leraren.het behoort zo toe aan alle kinderen van de Aarde.


Zei schrijft,,,,,,,,,
In feite hebben de geesten van de dertien clanmoeders mijn persoonlijke ontwikkeling begeleid

en gevormd in de 18 jaar en zij blijven dit doen terwijl ik groei.Mijn werd verteld dat toen de missie van de clanmoeders voltooid was en zij verdwenen van de opppervlak van de moederplaneet,,Aarde,,

De dertien kristallen schedels in hun plaats zijn achter gebleven,Ik heb met mijn hart geprobeert hun medicijn te begrijpen,niet met verstand.maar met mijn Hart.
Mijn werd verteld dat de dertien kristal schedels gemaakt waren voor de dertien clanmoeders hun kleed lieten vallen om terug te keren naar het Hart van de Aardemoeder.De kristallen schedels vertegenwoordigen de wijsheid die door de clanmoeders vergaard waren.

Ik zelf ben in de nabijheid van sommige van de kristallem schedels geweest en ik weet in het diepst van mijn hart dat zij de geeste toestand van de aardmoeder en van het vrouwlijke principe bewaren op onze planeet.

Mijn Grootmoeder leerde mij dat vrouwen genoeg lijden ,tijdens de
maantijdcyclus,zwangerschap,bevallingen.De vrouw draagt hun deel al bij door baren van alle kinderen,en doordat zij leven schenken aan de dromen van de mensheid,die het visioen van overvloed voor de komende 7 generaties inhouden.

In dit jaar voor mijn heelwordingszoektocht nam ik minimum drie dagen stilte per maand in acht.zonder één maand over te slaan,Deze drie dagen in stilte en bezinning vinden plaats tijdens mijn maantijd(menstruatie) om vele visioenen te ontvangen,,,,


Jamie zegt::::
Tijdens de maandelijkse retraite visualiseerdt de vrouw dat ze haar schoot opent om door liefde van groot mysterie bevrucht te worden,om levens kracht te schenken aan de zaden van haar dromen.

Zij opent haar hart ,geest,om visioenen en creativiteit tontvangen .Ieders ervaring is anders tijdens de maandelijkse retraile is het allleen toegestaan om dingen te doen waar bij men zelf actief creatief is.Niet lezen,geen televisie ,geen opgenomen muziek,er mag niks kunstmatig
binnen komen.

Het is goed om te zingen,trommelen te dansen en dank te zeggen,te dichten en zo meer,Maar volproppen met iets anders dan zelf expressie,dankzegging/ of te ontvangen bedanktjes kan contraproductief werken.

Voedsel en water zijn erg belangrijk deze tijd van zuivering en bezinning.Honger en dorst kunnen Het vermogen van een vrouw blokeren,om de baarmoeder te zuiveren en geconcentreerdt te blijven.Zodat ook haar geest zuiver wordt van de onnodige kletspraatjes .

De maantijd is de tijd om zich op te laden gevoed teworden ,aan te vullen, of verzorgt gevoed te worden.We gaan in retreite om te ontvangen en worden alles wat ons daarvan afhoudt is verspilling van energie en tijd..

Na een jaar waarin deze speciale tijd voor zichtzelf genomen heeft,is het een vrouw duidelijk dat ze zichzelf vertrouwen kan,Dat ze zich zelf kan toevertrouwen ,dat ze haar ontvangende kant opent en het prettig vind om alleen te zijn,,
In haar volmaakte vrede en harmonie ,respect voor
alle leven,onvoorwaardelijke liefde,waarheid voor allen zijn slechts een deel van de oorspronkelijke droom van de heelheid.

Uit het boek van Jamie Sams...De dertien clanmoeders

Als we onszelf helen,worden anderen geheeld.

Als we onze dromen koesteren,schenken we het leven aan de dromen van de mensheid.

Wanneer we leven als liefdevolle aspecten van de Aardmoeder worden we vruchtebare leven

gevende Moeders van de scheppende kracht.

Wanneer we ons lichaam,onze gezondheid en onze emotionele noden met eerbied

behandelen,maken we ruimte voor dromen en kunnen zij werkelijkheid worden.

Als we vanuit onze geheelde harten de waarheid spreken,kan het overvloedige leven,Op onze

Moederplaneet voort bestaan...


Wat telt is de heelheid van de mensheid.
De dertienclanmoeders geven ons die leer.
Hoe we ons eigen visioen kunnen worden en hoe we elkaar ,en de wereld kunnen helen.
Het is onze taak een eensgezinde ,vreedzame wereld te creéren.Alleen met ons hart kunnen we voelen hoezeer onze ware Moederaarde naar vrede verlangt...

Het is een prachtig boek,, fungeren daarbij helpers om al onze talenten en kwaliteiten te ondekken en te ontplooien.
Het pad naar heelheid bewandelen ...

Jamie zegt: Mijn hart loopt over.

Ik geef het boek een cijfer van een dikke 9.
ISBN109069637278
ISBN139789069637273

Afbeelding
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 15-07-2012 21:17

Ik heb dit boek net gelezen en ben zeer onder de indruk van wat er geschreven staat
Om alle lessen die de clanmoeder aangeven te hanteren ben je voorlopig nog wel bezig maar niet geschoten is altijd mis , dus heb me voorgenomen hier een begin mee te maken het is op mijn lijf geschreven zeg maar
dank voor deze informatie
Lieve groet Anneke

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 15-07-2012 22:27

Mijn Hart loopt over.....Dankje.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 15-07-2012 22:35

:D dank je
Lieve groet Anneke

Plaats reactie

Terug naar “Boeken”