van secretaresse tot sjamaan

Plaats hier titels en schrijvers van boeken over Sjamanisme, spiritualiteit en paranormale zaken.
Plaats reactie
Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

van secretaresse tot sjamaan

Bericht door Manitutanka » 06-08-2012 18:26

Afbeelding

Mijn weg naar eenheid

- Intrigerend, ongebruikelijk levensverhaal van Nederlandse vrouw met internationale reputatie
- In gewone bewoordingen wordt het sjamanisme beschreven
- Quote Frits Sissing: De st- Quote van Eckhart Tolle: your star will rise and shineap naar mijn televisiecarrière heb ik aan Astrid te danken



Astrid Marx is een analytisch ingestelde vrouw met een conventionele secretaressebaan tot het moment dat haar man plotseling dood gaat. Als vervolgens ook haar rouwtherapeut sterft en haar zwangerschap eindigt in een miskraam, vraagt ze zich af wat ze met dit leven moet, wie ze is en wat ze hier op aarde komt doen. Haar rouwproces is de aanzet tot een zoektocht die langs therapieën, vorige levens en contacten met gene zijde voert; langs Aboriginals in Australië en Indianen in Amerika, langs tijdloze rituelen en oosterse filosofieën. Inmiddels heeft Astrid als hedendaags sjamaan een praktijk waarin zij met name zakenmensen adviseert.
Lieve groet Anneke

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 06-08-2012 18:34

mijn mening
ik heb het boek gelezen en ik vind het jammer dat het boek over iemand gaat die al gaven heeft van af kind zijn
Dus het is logisch dat je op onderzoek gaat als je al zo in elkaar zit vind ik
Maar ondanks dat is het een fijn geschreven boek en mooi om haar ervaringen te lezen en haar ontmoeten met vrede mensen te lezen echt een heel mooi boek een aanrader
Lieve groet Anneke

Plaats reactie

Terug naar “Boeken”