Mijn ervaring in reïncarnatie

Geloof jij in Reïncarnatie? En wat weet jij allemaal van je vorige levens?
Plaats reactie
Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Mijn ervaring in reïncarnatie

Bericht door Ainila Heca Wiya » 04-10-2011 23:54

Ik heb wel eens dat ik mijn ouderlijk huis bezoek in visioen.Het is een lange laan voor ik bij de boerderij aan kom.De witte boederij staat links daar zie ik mijn zelf op de inrit lopen en de witte poort open doen.Nu staat er op de plaats een langer tafel voor de ingang van de achterdeur.Daar zie ik al mijn overlede dierbaren.Mijn moeder,Oma,Ome Jos,Ome bert,Opa,.Voor die lange tafel stond een stoel,er werd gewezen om daar te gaan zitten.Ik heb gevraagt naar mijn vorige levends.Ik werd naar binnen verwezen en naar mijn slaapkamer te gaan.Daar midden in de slaap kamer stond een baby wieg.Ik ging ernaast staan om te kijken wat er in lag.Daar lag een baby te lachen en te staren naar het playmobiel.Ik werd weg gezogen en was nu zelf die baby,keek naar boven naar het playmobiel waar muziek uitkwam en zag een vrouw.Ik heb een tijd liggen staren,en zou werd ik weer weg gezogen en werd die vrouw.Zo was ik wel in een anderen omgeving van tijd.Ik bleef er staan en werd weer weg gezogen en werd weer baby.Dit alles gind zo snel dat ik in een sneltrein eigenlijk weer buiten zat op die stoel voor de raads tafel.Ik ben meerdere keren terug gegaan in dit visioen om te ondekken in wat voor levends ik geleeft had.Dit was voor mijn een openbaring.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Reïncarnatie”