medicijnwiel neergelegd

Uitleg, doel en gebruik van het Medicijnwiel.
Plaats reactie
Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

medicijnwiel neergelegd

Bericht door Manitutanka » 02-10-2012 11:17

Afbeelding

Ik heb een aantal stenen gevonden die ik mooi als medicijnwiel kan gebruiken
ik heb het spel van Barbara driessen gemaakt en zo kan je dat mooi spelen , is ene bijzonder mooi spel geeft veel inzichten, kennen jullie dat spel?
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 02-10-2012 14:35

Wat is dat voor een spel Manitutanka?
Lief medicijnwiel....heb je een kompas gebruikt?

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Manitutanka
Berichten: 482
Lid geworden op: 04-06-2012 09:41

Bericht door Manitutanka » 03-10-2012 10:17

ja ik heb een kompas gebruikt :)

gewoon mooie stenen die ik allemaal wil gaan beschilderen
in het boek van Barbara Driessen staat een spel met bij iedere steen allerlei vragen die je inzicht geven.
Ik heb het nu een paar keer gespeeld en is echt fantastisch en als je dat met meer mensen speelt krijg je echt verdieping in je zelf
Het heet wel spel maar is het eigenlijk niet er is nl geen winnaar en geen verliezer en het is afgelopen als jij dat wilt
Lieve groet Anneke

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 03-10-2012 13:39

Oja, dat is leuk inderdaad. Doet me denken aan toen ik nog in Utrecht werkte. Als ik dan avond- of nachtdienst had met een vriendin, dan namen we allebei onze kaarten mee. Die werden in stapeltjes op tafel gelegd en dan om de beurt een stapel schudden en de kaart ondersteboven voor je neerleggen tot we alle stapels hadden gehad en dan gingen we ze één voor één omdraaien en kijken wat die kaart ons te zeggen had. En het leuke waas dat alle kaarten altijd feilloos op elkaar aansloten.

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Plaats reactie

Terug naar “Medicijnwiel”