Wie weet raad met deze droom





Welkom medereiziger,

Welkom op je reis naar Thuis. Op dit forum vindt je ruimte voor alles wat het sjamanisme, paranormaliteit en spiritualiteit aan gaat.
Voel je vrij om te posten en te vragen....stippel jou reis naar Thuis uit...
Meld je wel eerst even aan op dit forum om toegang te krijgen.

Fijne reis naar Thuis....
Plaats reactie
stridje
Berichten: 88
Lid geworden op: 08-09-2011 22:07

Wie weet raad met deze droom

Bericht door stridje » 02-10-2011 22:50

Ik ben aan het auto rijden omdat ik op visite ga. Ik parkeer mijn auto aan de overkant van het huis waar ik moet zijn, vanuit het huis kan ik mijn auto niet zien.

Ik heb ook nog afgesproken om naar een tweede visite te gaan vanavond. Daar ook aangekomen, kon ik niet goed de voordeur vinden en terwijl ik zoek naar de bel komt de man de deur open doen en zegt hier moet je zijn vrouwke.
Ik stap naar binnen en groete zijn vrouw en loop naar de voorkamer. Ik krijg een bakkie koffie maar ook tegelijk een bakkie thee, ik dacht ow oke. Even later komt zijn vrouw uit de keuken met een dienblad vol met koekjes tot mijn verbazing liggen er ook oliebollen op. Ik pakte en oliebol en ik smikkel hem lekker op. Ik krijg pas een tweede bakkie koffie als ik ook mijn thee op heb gedronken ook toen dacht ik weer oke. Geen idee waar dat goed voor was om thee en koffie tegelijk te krijgen en ook op moet drinken, maar ik zei er niets van. Er komt uit de gang een dame die de tussen deur open doet en groet mij en zegt ik ga naar huis , waarop de vrouw van de viste zegt ja ze heeft voor ons een heerlijke maaltijd gemaakt waar we straks van gaan genieten.
We liepen later door het huis en ik zag dat ze heel veel apparte vogels in grote kooien binnen hadden staan, echt super mooie beesten. Even later word ik meegenomen naar een zaaltje daar stond allemaal heerlijke salades, stokbrood kruiden boter enz, er komen nog meer mensen bij die ook mee eten. We gaan een trapje op en daar staan bakplaaten om zelf je vlees te bakken als je dat hebt gedaan volg je de aanwijsbordjes om daar alles op te smikkelen.


Wie weet wat deze droom betekend........of inhoud of net eender wat
Ik ben erg benieuwd.....
Lieve groet van Stridje
ik ben niet gek,ik ben paranormaal

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 03-10-2011 05:51

Auto rijden laat mij denken dat je in beweging bent. Omdat je uitstapt en dan je auto niet ziet, lijkt et mij dat je nog niet weet welke beweging dit is.

Vervolgens schrijf je dat je de voordeur niet kunt vinden. Je heb dát gevonden waarnaar je in beweging bent, maar weet nog niet wat het is. Mar iemand helpt je.
Kopje koffie én een kopje thee. Je krijgt keuzes aangeboden, maar je kunt pas de keuze maken als je weet wat de keuzes inhouden.
De oliebol is een verrassende element, een keuze die je niet zou verwachten, maar die evengoed een optie zou kunnen zijn.

Er komen en gaan mensen. Dat is net als in het leven. Mensen komen en mensen gaan. En al die mensen die in je leven komen of je leven passeren hebben wel een boodschap voor je, hoe klein dan ook. Kijk eens in je dagelijks leven goed om je heen wie er dan in je leven zijn of passeren. En probeer eens bij een enkeling de boodschap de ontdekken.

De aanwijzingsbordjes kun je letterlijk nemen als zijnde dat je verteld wordt wat je zou kunnen doen (ik ben allergisch voor het woord moeten :wink:)
Neem deze adviezen ter harte in de keuze die je staat te maken.

Dit is mijn gedachte Stridje. Ik weet niet of je het herkent??? Aan jou om het hier wel of niet te delen. Privémail mag ook als je nog vragen hebt.

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 03-10-2011 12:56

Hallo Lady's

Je parkeerdt de auto en je ziet vanuit het huis de auto niet meer,hier zie ik dat je bent erwel,en je bent erniet.Dat is een teken dat je veel in het hoofdt zit.

Daar wordt het de tweede keer aangegeven.Je staat voor de deur en je ziet geen voordeur.Dat is weer een teken dat je veel in je hoofd zit en niet helder aanwezig bent.

Dan komt er ploteling een dame uit het niets die heeft lekker gekookt.Dat wil jou zeggen.Laat alle dingen in je hoofd los.....en proef van de vruchtbaarheid wat je aangeboden wordt.Er komen veel mensen daar jij een keuze en de vruchtbaarheid van mag plukken.Je bent niet alleen als je helder denkt.

Dit alles vertelt mijn omdat je die prachtige vogels in KOOIEN ZIET>Dit is een symboliek,,,,al jou prachtige en krachtige indeeén zitten verstopt omdat je nu door een situatie jezelf opsluit door het piekeren omdat er onrecht jou is aangegaan.Dan komt er nog meer eten in een zaaltje waar nog meerdere mensen zijn....het wil jouzeggen sluit je zelf niet op en kom naar buiten met wat je bezit,dit alles kan je niet met een ander.gebruik je eigen krachten.

Er zijn bakplaten dat je zelf vlees moet bakken.Is voor jou een teken.Lieverd je bezit alles diep in jou,ga open staan in comunnicatie met die mensen en bereid je eigen eten(Je eigen weg bewandel NU je eigenpad)Hiervoor heb jij geen aanwijsbordje nodig.Je hebt het in jezelf..Dan kan jij smikkelen uit eigenkracht.
Van je eigen kracht.
Knuffel voor jou prachtige vogel.maak voor je zelf die kooi open..en VLIEG>.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

stridje
Berichten: 88
Lid geworden op: 08-09-2011 22:07

Bericht door stridje » 08-10-2011 22:51

Hoi lieve girls,
Met de uitleg van jullie beide kan ik iets, gelukig heb ik sinds afgelopen maandag een ommekeer mogen meemaken. Ik heb nu weer energie en zie het weer helderder als een paar weken geleden. dat had een oorzaak die ik ook herken. Ik heb afgelopen week aan mijn zelfvertrouwen kunnen en mogen werken en ben zo blij dat ik deze ommekeer goed kan volhouden en ben zo blij dat ik dat stuk van afgelopen tijd los mag laten.

Ik heb afgelopen week weer voorzichtig in mijn praktijk gewerkt en de consulten gingen goed...pfft ben zo blij.

Dank jullie wel lievrds voor jullie uitleg......
Weet je wat soms heel vreemd is, ik kan zelf dromen verklaren maar nu even niet als ze van mijzelf zijn wel als ze van andere mensen zijn....appart he. Maar ook dat komt wel weer in orde.....
Knuffel voor jullie beide van mij.
ik ben niet gek,ik ben paranormaal

Ohansa Ainila Mato
Beheerder
Berichten: 980
Lid geworden op: 21-08-2011 22:13

Bericht door Ohansa Ainila Mato » 08-10-2011 23:02

Ik ben blij dat je je weg weer hebt kunnen vinden!!
Ik herken het hoor, andermans dromen wel en eigen dromen niet kunnen interpreteren.

Van hart tot hart,

Cikala
In respect voor Moeder Aarde, mijn voorouders, gidsen, leraren, totem- en krachtdieren

Ainila Heca Wiya
Beheerder
Berichten: 1631
Lid geworden op: 22-08-2011 00:24

Bericht door Ainila Heca Wiya » 09-10-2011 17:03

Fijn om telezen Astrid dat jij je eigenweg in alles weer vind...Zie hoe sterk je bent al weer consulten gegeven.ga ervoor lief mens....jij kan dat.
Welkom medereizigers!

WE DIENEN TE WETEN DAT WIJ ZELF DIE VERANDERING ZIJN !!

"Je bent op het moment dat je besluit te ZIJN."

"Bevrijd, Verspreid en Verbind !

Plaats reactie

Terug naar “Welkom medereiziger”